اهمیت اقتصادی گیاه آلوئه ورا چیست ؟
تبلیغات
تبلیغات
<-http://www.aloeverashomal.loxblog.com/post/6/->
نوشته شده توسط : عاصم امامعلی پور

امروزه شاهد رد پای ترکیبات آلوورا در زمینه های صنعتی زیادی از جمله صنایع پزشکی، آرایشی بهداشتی، تغذیه، شیمیایی، نساجی، دارویی، طب گیاهی، دامپزشکی و ... هستیم. قسمت اعظم زمین های کشت آلوئه ورا در امریکا قرار دارد و میزان آن هرساله رو به افزایش است. همچنین در سایر کشورهای جهان مانند آرژانتین، کلمبیا و مکزیک نیز نرخ کشت و تولید آلوئه ورا روبه گسترش است، و این امر ناشی از مناسب بودن آب و هوا و اقلیم

امروزه شاهد رد پای ترکیبات آلوورا در زمینه های صنعتی زیادی از جمله صنایع پزشکی، آرایشی بهداشتی، تغذیه، شیمیایی، نساجی، دارویی، طب گیاهی، دامپزشکی و ... هستیم. قسمت اعظم زمین های کشت آلوئه ورا در امریکا قرار دارد و میزان آن هرساله رو به افزایش است. همچنین در سایر کشورهای جهان مانند آرژانتین، کلمبیا و مکزیک نیز نرخ کشت و تولید آلوئه ورا روبه گسترش است، و این امر ناشی از مناسب بودن آب و هوا و اقلیم این کشورهای استوایی برای کاشت آلوورا می باشد. عمده ترین مناطق کشت و تولید آلوئه ورا در جهان در کشورهای استوایی مانند مکزیک، دومینیکن، ونزوئلا، چین، تایلند، امریکا، هند، مالزی، استرالیا، برزیل، اسپانیا، ایتالیا و ... می باشد.

این کشورهای استوایی برای کاشت آلوورا می باشد. عمده ترین مناطق کشت و تولید آلوئه ورا در جهان در کشورهای استوایی مانند مکزیک، دومینیکن، ونزوئلا، چین، تایلند، امریکا، هند، مالزی، استرالیا، برزیل، اسپانیا، ایتالیا و ... می باشد.

اقتصاد آلوئه ورا




:: موضوعات مرتبط: مشخصات آلوئه ورا , ,
:: برچسب‌ها: اهمیت اقتصادی آلوئه ورا , گیلان , رضوانشهر , تالش ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: